از افتتاح تقاطع سربازان گمنام در عید مبعث تا استفاده از افراد شایسته در دور جدید مدیریت ها

از افتتاح تقاطع سربازان گمنام در عید مبعث تا استفاده از افراد شایسته در دور جدید مدیریت ها

ایسنا/کرمان در آئین رونمایی از 26 پروژه عمرانی شهرداری‌های استان کرمان با اعتبار بالغ بر 98 میلیارد تومان اعلام شد تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) به مناسبت عید مبعث خبر داده شد.

دکتر”علی زینی‌وند” استاندار کرمان پیش از ظهر امروز 14 اسفندماه در آئین رونمایی از طرح‌های عمرانی شهرداری‌های استان کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: فعالیت شهرداری‌ها فعالیت چند وجهی و مهمی است و شهرداری‌ها در همه حوزه‌ها از جمله، اجتماعی، فرهنگی و … فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهردارها تا زمان تشکیل شوراهای اسلامی شهرها همچنان به خدمت‌رسانی خود با قدرت بیشتر ادامه دهند، اظهار کرد: امیدواریم که مدیریت افراد شایسته در این حوزه در دوره جدید شوراها اسمرار داشته باشد.

به گزارش ایسنا، “مصطفی آیت‌الهی موسوی” معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این آئین با اشاره به اینکه استان کرمان جمعیت 3 ملیون 200 هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: در استان کرمان 82 شهرداری وجود دارد.

وی با اشاره به افتتاحیه‌های امروز شهرداری‌های استان کرمان گفت: امروز در 13 شهرداری 26 پروژه با اعتبار بالغ بر 98 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که بیشترین افتتاحیه‌ها در شهرداری‌های رفسنجان، سیرجان و محی آباد است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: شهرستان زرند سه درصد وسعت استان را در بر دارد و در شهرداری زرند 500 نفر مشغول به کار هستند و امروز ساختمان شهرداری زرند در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و با زیربنای 1200 متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه باید 40 درصد ساختمان‌های روستایی طی برنام سه ساله مقاوم‌سازی شود، اظهار کرد: به مناسبت عید مبعث تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام با اعتبار 80 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید