آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها فردا با حضور رئیس جمهور

آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها فردا با حضور رئیس جمهور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری مراسم آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها در حضور رئیس جمهور در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه های عمرانی شهرداری ها در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

 

جمالی نژاد ادامه داد: از میان پروژه های شاخص احصا شده از شهرداری های سراسر کشور ۵ پروژه بهره برداری از ایستگاه های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس در این مراسم با حضور دکتر روحانی افتتاح خواهند شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی یادآور شد: پیش از این نیز آیین رونمایی و افتتاح ۵ پروژه ملی و شاخص مدیریت شهری ۲۷ آذر امسال در حضور رئیس جمهور برگزار ‌شده بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید